Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University

Browsing by Author "Архипова, Тетяна Василівна"

Browsing by Author "Архипова, Тетяна Василівна"

Sort by: Order: Results:

  • Архипова, Тетяна Василівна; Arhypova, Tetyana (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-10-31)
    У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються вітчизняні підприємства в процесі організації рекламної діяльності. Розглянуто систему показників комплексного аналізу процесу організації рекламної діяльності підприємств.
  • Архипова, Тетяна Василівна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11-05)
    У статті розглянуто специфіку маркетингу підприємств рекламного бізнесу, визначено основні відмінності маркетингу підприємств рекламного бізнесу за принципами маркетингової діяльності та змістом елементів комплексу маркетингу.
  • Архипова, Тетяна Василівна; Архипова, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009)
    У роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.
  • Архипова, Тетяна Василівна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06)
    В сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.
  • Архипова, Тетяна Василівна; Архипова, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-16)
    У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти специфіки купівлі рекламного часу на телебаченні. Визначено категорії телевізійної реклами, умови купівлі рекламного простору на телебаченні, рівні зобов’язання рекламодавця ...
  • Архипова, Тетяна Василівна; Arhypova, Tetyana; Архипова, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012)
    Досліджено особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги. Розроблено практичні рекомендації щодо використання вітчизняною рекламною агенцією маркетингових інструментів.
  • Архипова, Тетяна Василівна; Arhypova, Tetyana; Архипова, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09)
  • Архипова, Тетяна Василівна; Архипова, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2001-05)
  • Архипова, Тетяна Василівна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-19)
    Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
  • Архипова, Тетяна Василівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2001)
  • Архипова, Тетяна Василівна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)

Search DSpace

Browse

My Account