DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >



Browsing by Author Гордєєва, Тамара Федорівна

Jump to: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я Є І Ї Ґ
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 29
 next >
Issue DateSubmit DateTitleAuthor(s)
11-Jan-20072016-10-19T11:57:41ZАктивізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізаціїГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara; Гордеева, Тамара Федоровна
Feb-20092016-04-18T10:15:19ZАктивізація практичних занять з міжнародного маркетингу за допомогою кейс-методуГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
20082016-06-22T12:15:29ZБагатовекторність маркетингової діяльності малих підприємствГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
1-Feb-20022016-04-08T08:11:01ZВдосконалення методики викладання дисципліни «Міжнародні організації» для студентів-«міжнародників»Гордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
20142014-12-02T08:32:50ZГлобальные императивы международной маркетинговой деятельностиГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara Fedorovna
20112011-11-21T14:02:23ZДетермінанти конфліктних ситуацій у міжнародній торгівліГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara Fedorovna
Mar-20162016-06-01T06:43:15ZЗавдання викладача в процесі запровадження студентоцентрованого підходу у навчальний процесГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
12-Apr-20112015-10-02T06:30:59ZЗапровадження у навчальний процес науково-дослідної компонентиГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Федоровна
24-Mar-20172018-03-15T12:38:00ZІнноваційні технології у міжнародному маркетингуГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara; Гордеева, Тамара Фёдоровна
20082018-01-23T11:58:06ZІнструменти тиску в арсеналі засобів торгових політик державГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara; Гордеева, Тамара Фёдоровна
Dec-20172018-02-08T11:56:26ZІнтенсивність міжнародної торгівлі як індикатор ступеня міжнародної торговельної інтеграціїГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara Fedorivna; Гордеева, Тамара Фёдоровна
2-Feb-20052016-02-02T12:12:13ZІнтенсифікація пізнавальної діяльності студентів на основі активних методів навчанняГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Федоровна
May-20012016-02-18T11:45:49ZІнформаційне забезпечення управління маркетингом глобальної компаніїГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
2-Feb-20102015-10-26T08:42:59ZКритерії оцінювання магістерських дипломних робіт на програмі «Міжнародна торгівля»Гордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
20042016-01-25T13:19:17ZМетодичні аспекти організації контролю і оцінювання знань студентівГордєєва, Тамара Федорівна; Гордеева, Тамара Фёдоровна
20002014-12-05T09:51:31ZМетодичні прийоми оцінювання доцільності тестування ринку для нового продуктуГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara Fedorovna
2-Sep-20132014-07-25T12:47:16ZМіжнародні торговельні суперечки у сучасній регулятивній парадигміГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara
Dec-20162018-01-23T11:17:45ZНетарифний неопротекціонізм в УкраїніГордєєва, Тамара Федорівна; Gordeeva, Tamara; Гордеева, Тамара Фёдоровна; Олефіренко, Вікторія Володимирівна; Olefirenko, V. V.; Олефиренко, Виктория Владимировна
20082016-03-10T11:20:45ZПідвищення пізнавального рівня самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний маркетинг»Гордєєва, Тамара Федорівна
20122015-10-21T10:55:30ZПідвищення якості освіти в контексті поглиблення інтеграції інформаційних технологій у навчальний процесГордєєва, Тамара Федорівна
Showing results 1 to 20 of 29
 next >

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback