DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >



Browsing by Author Данніков, Олег Володимирович

Jump to: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я Є І Ї Ґ
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 51
 next >
Issue DateSubmit DateTitleAuthor(s)
25-Nov-20132015-05-19T08:39:31ZАдаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринкуДанніков, Олег Володимирович; Раупов, Р. Б.
20122013-04-08T10:32:33ZАктуальні проблеми розвитку людського капіталу в системі управління продажем підприємстваДанніков, Олег Володимирович
20092014-07-04T09:07:24ZАналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринкуДанніков, Олег Володимирович
Feb-20092016-04-14T11:09:35ZАналіз проблем якості надання освітніх послуг на засадах маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович; Шишигіна, Лілія Сергіївна; Шишигина, Лилия Сергеевна
20142015-12-17T13:01:22ZАргументи на користь «жорсткої» вертикальної інтеграціїДанніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег Владимирович; Іваськo, Інна Михайлівна; Ivasco, I. M.; Ивасько, И. М.
20152015-11-10T11:37:22ZАргументи на користь «жорсткої» вертикальної інтеграціїДанніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович; Івасько, Інна Михайлівна; Ivasco, I. M.; Ивасько, Инна Михайловна
20142015-12-22T12:13:12ZВдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного плануванняДанніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег Владимирович
31-Jan-20132015-06-16T11:31:08ZВзаємозв’язок освіти і науки, педагогічної теорії та практикиДанніков, Олег Володимирович; Баша, Інна Миколаївна; Василенко, Андрій Олександрович
Mar-20182018-09-10T07:16:20ZВплив структурно-інноваційних перетворень на економічне зростанняДанніков, Олег Володимирович; Dannikov, O. V.; Данников, Олег Владимирович; Ивасько, Інна
20122014-07-02T12:09:05ZВпровадження зарубіжного досвіду застосування інноваційних бізнес-рішень операторами роздрібної торгівліДанніков, Олег Володимирович
Nov-20132015-07-15T08:33:02ZЗміна парадигми управління та інноваційні рішення для вітчизняного бізнесу на засадах впровадження концепції холістичного маркетингуДанніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович; Раупов, Р. Б.
Nov-20102014-10-23T12:14:45ZІнструментарій маркетингу в діяльності освітніх установДанніков, Олег Володимирович
5-Oct-20132014-08-12T12:28:04ZКомпетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємстваДанніков, Олег Володимирович
20092017-09-13T12:17:52ZКонцептуальні засади стимулювання збуту товарів та послугПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
Nov-20172017-12-13T08:01:11ZЛідерство або традиційне керівництво в управлінні торговим персоналомДанніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович; Івасько, Інна Михайлівна; Ivasko, Inna; Ивасько, Инна Михайловна
May-20112012-05-10T08:12:38ZМаркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерівДанніков, Олег Володимирович
20072016-09-09T09:15:06ZМаркетинг інтелектуальних продуктів і послугПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
Feb-20072015-12-10T13:07:24ZМаркетинг освітніх послугДанніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
30-Mar-20092016-06-23T08:46:15ZМаркетинг підприємства роздрібної торгівліДанніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
29-Aug-20112012-03-14T12:47:33ZМаркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємствомФедорченко, Андрій Васильович; Данніков, Олег Володимирович; Василькова, Наталія Володимирівна
Showing results 1 to 20 of 51
 next >

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback