DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >



Перегляд колекції за групою - Автори Ковальчук, Світлана

Перейти до: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я Є І Ї Ґ
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 6 із 6
Дата випускуЗа датою збереженняНазваАвтор(и)
вер-20112014-11-17T08:42:18ZAmbient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингуКовальчук, Світлана; Пугачова, Олена
20102014-06-27T09:13:11ZКулхантинг: маркетингові дослідження нових трендівКовальчук, Світлана; Слободян, Інна
20162016-10-28T08:01:53ZРинок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвиткуКовальчук, Світлана; Лазебник, Максим
20152016-09-12T07:57:22ZРозвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингуКовальчук, Світлана
20092016-06-13T10:53:35ZСучасний «партизанський маркетинг»Ковальчук, Світлана; Тябіна, Олена
вер-20142015-04-22T09:09:09ZСучасні напрями рекламно-інформаційного трендуКовальчук, Світлана
Відображення результатів від 1 до 6 із 6

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок