DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >



Browsing by Author Пилипчук, Володимир Петрович

Jump to: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я Є І Ї Ґ
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 32
 next >
Issue DateSubmit DateTitleAuthor(s)
20182018-10-30T08:24:21ZВпровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективністьПилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович
30-Jan-20072016-11-25T10:19:07ZЕкспансія торговців побутовою електротехнікою на ринку УкраїниПилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел Викторович
Mar-20182018-05-18T07:25:05ZІнформаційно-комунікаційні технології в маркетинговій діяльності туристичних фірмПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Кирилова, О. В.; Яковлева, Ю. Б.
20092017-09-13T12:17:52ZКонцептуальні засади стимулювання збуту товарів та послугПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
20072016-09-09T09:15:06ZМаркетинг інтелектуальних продуктів і послугПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
Jul-20092014-12-23T11:16:03ZМаркетингове забезпечення якості освітніх послугПилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович
29-Aug-20132014-06-24T06:50:12ZМаркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємствПавленко, Анатолій Федорович; Пилипчук, Володимир Петрович
20092016-06-21T06:22:25ZМаркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країниПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович
20112012-03-12T09:34:54ZМаркетинговий підхід до анімаційної послуги як системиПилипчук, Володимир Петрович
18-Oct-20102012-03-20T12:26:33ZМаркетингові аспекти управління продажемПилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович
11-Apr-20132014-07-14T11:54:06ZМаркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємствПилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович
12-Jan-20102011-10-17T08:32:07ZПобудова системи продажу на принципах гармонізаціїПилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович; Савіч, Олександр Петрович
20122015-11-02T08:11:45ZПрактичні компетенції підготовки фахівців з маркетингуПилипчук, Володимир Петрович; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Шишигіна, Лілія Сергіївна
May-20012016-02-19T10:00:00ZПризначення освітньо-кваліфікаційної характеристики маркетологаПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
29-Jan-20032016-03-04T09:55:50ZПризначення освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціаліста і магістра з маркетингуПилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
20042015-11-25T07:59:52ZСовременные тренинговые технологии обучения ведению бизнесаПавленко, Анатолий Фёдорович; Павленко, Анатолій Федорович; Степаненко, Сергей Васильевич; Степаненко, Сергій Васильович; Колот, Анатолий Михайлович; Колот, Анатолій Михайлович; Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Хоптинский, Юзеф Анастасович; Хоптинський, Юзеф Анастасович; Федорченко, Андрей Васильевич; Федорченко, Андрій Васильович; Ходзицкая, Валентина Васильевна; Ходзицька, Валентина Василівна; Богославец, Алексей Игоревич; Богославець, Олексій Ігорович; Репина, Инна Николаевна; Рєпіна, Інна Миколаївна; Дубинский, А. Г.; Кукоба, Владимир Павлович; Кукоба, Володимир Павлович
20032015-11-25T08:18:03ZСовременные тренинговые технологии обучения ведению бизнесаПавленко, Анатолий Фёдорович; Павленко, Анатолій Федорович; Степаненко, Сергей Васильевич; Степаненко, Сергій Васильович; Колот, Анатолий Михайлович; Колот, Анатолій Михайлович; Кукоба, Владимир Павлович; Кукоба, Володимир Павлович; Дубинский, А. Г.; Пилипчук, Владимир Петрович; Пилипчук, Володимир Петрович; Хоптинский, Юзеф Анастасович; Хоптинський, Юзеф Анастасович; Ходзицкая, Валентина Васильевна; Ходзицька, Валентина Василівна
20032015-11-25T08:11:33ZСовременные тренинговые технологии обучения ведению бизнесаПавленко, Анатолий Фёдорович; Павленко, Анатолій Федорович; Степаненко, Сергей Васильевич; Степаненко, Сергій Васильович; Колот, Анатолий Михайлович; Колот, Анатолій Михайлович; Кукоба, Владимир Павлович; Кукоба, Володимир Павлович; Дубинский, А. Г.; Пилипчук, Владимир Петрович; Пилипчук, Володимир Петрович; Хоптинский, Юзеф Анастасович; Хоптинський, Юзеф Анастасович; Ходзицька, Валентина Василівна; Ходзицкая, Валентина Васильевна; Богославец, Алексей Игоревич; Богославець, Олексій Ігорович; Репина, Инна Николаевна; Рєпіна, Інна Миколаївна
20082014-07-08T07:06:05ZСтратегічне планування в мережі ІнтернетПилипчук, Володимир Петрович; Литовченко, Ірина
6-Jun-20132015-03-27T07:56:37ZСтратегічні напрями маркетингового ціноутворення підприємстваПилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег Володимирович
Showing results 1 to 20 of 32
 next >

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback