Now showing items 1-2 of 2

    • Е-бізнес для друкованих ЗМІ 

      Діброва, Тетяна Георгіївна; Лебеденко, М. С. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)
      Дана стаття розкриває особливості світового та вітчизняного ринку друкованих періодичних ЗМІ, тенденції їх розвитку та привабливість для українських видань електронного ведення бізнесу в середовищі Інтернет. В матеріалах ...
    • Сучасні детермінанти електронної комерції в сегменті В2В 

      Краморенко, Н. Р. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
      У статті описано характерні риси, масштаби та рівень розвитку електронної комерції В2В у країнах і регіонах світу в контексті індикаторів використання інформаційно-комп’ютерних технологій у бізнесі.