Now showing items 1-2 of 2

    • Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств 

      Земляков, І. С.; Савич, О. П. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011)
      Розглянуті проблеми і запропоновані заходи підвищення ефективності управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств за рахунок оптимізації організаційних структур маркетингу, тісної співпраці з іншими ...
    • Роль та місце ПР у системі управління підприємств 

      Примак, Тетяна Олександрівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011)
      Найбільша проблема у застосуванні інструментарію ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів ...