Now showing items 1-3 of 3

    • Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій 

      Савощенко, Анатолій Семенович; Savoshenko, A. S.; Савощенко, Анатолий Семёнович; Сірук, М. М.; Siruk, M. M. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014)
      У статті розглянуто значення та актуальність друкованих ЗМІ як засобу комунікаційної діяльності. Про сильні та слабкі сторони друкованого видання.
    • Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації 

      Давиденко, Тетяна Вікторівна; Давиденко, Татьяна Викторовна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-19)
      Стаття присвячена дослідженню різноманітних лінгвістичних та стилістичних засобів інтенсифікації рекламних текстів на матеріалах англомовних телевізійних, газетних та журнальних джерел. У статті наведено низку фактичного ...
    • Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі 

      Абудіаб, С. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-04-08)
      У статті здійснено аналіз різних теоретичних підходів щодо визначення сутності та природи дефініції «маркетингові комунікації».