Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Куратченко, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)
    Наша спірозмовниця Лариса Магдюк, національний і міжнародний експерт з питань ґендерної рівності, експерт Національних комітетів з подолання ґендерної дискримінації та розробки Державних програм з ґендерної рівності, одна ...
  • Курченко, Ліна Миколаївна; Kurchenko, Lina; Курченко, Лина Николаевна (Національний університет «Острозька академія», 2018-03)
    У статті описуються і класифікуються невербальні елементи міжкультурної комунікації, які стосуються просторових уявлень і гаптики, з акцентом на ґендерний вимір спілкування в офіційному стилі.
  • Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина Викторовна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Дудко, Михайло Валерійович; Dudko, Mikhail; Дудко, Михаил Валерьевич; Хрипко, Інна; Бишевець, Наталя (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2017-06)
  • Бучинська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна ...
  • Решетілова, Тетяна Борисівна; Решетилова, Татьяна Борисовна; Довгань, Сергій; Пілова, Катерина (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)
    В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з ґендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.
  • Бєлікова, Юлія (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)
    У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей ...
  • Лейл, Домінік; Lyle, Dominic (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)
  • Хобта, Світлана (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Компанія Kantar TNS в Україні одна з найбільших дослідницьких компаній України. Відразу зі зростанням соціально-політичної кризи наприкінці 2013 р. (початком Революції Гідності, а потім анексією Криму та збройним конфліктом ...
  • Магдюк, Лариса (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)
    Аналізуючи трансформаційні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві загалом та їхній вплив на ґендерну картину сучасного суспільства, варто зазначити, що її важко визначити як однорідну та чітко структуровану, вона ...
  • Малий, Іван Йосипович; Malyj, Ivan; Малый, Иван Иосифович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-06-22)
    Проаналізовано еволюцію економічної думки щодо оцінки значимості праці в функціонуванні економіки.
  • Гуторов, А. О.; Hutorov, A. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-01-20)
    У статті досліджено ґенезу та етапність становлення й розвитку конгломератних інтеграційних процесів в аграрному секторі. Проаналізовано основні нормативно-правові аспекти холдингізації АПК України.
  • Кучер, А. В.; Kucher, A.; Кучер, Л. Ю.; Kucher, L. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-12-18)
    У статті розглянуто взаємозв’язки між розміром землекористування й основними еколого-економічними показниками діяльності аграрних підприємств крізь призму відтворення родючості ґрунтів. Визначено потенційні можливості ...
  • Сидоренко, Валерій Миколайович; Сидоренко, Валерий Николаевич; Sydorenko, Valeriy (Вища школа, 1981-09-17)
    Предложен метод построения информационной базы решения задач оптимизации сельскохозяйственного производстваю Предложен модульный принцип построения экономико-математических моделей и формирования на основе выделенных модулей ...

Search DSpace

Browse

My Account