Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Browse by
Recent Submissions
-
Стипендіальні та грантові програми для навчання та проведення досліджень закордоном
(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
КНЕУ-Шанхайський університет: шляхи до співпраці
(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Стажування викладачів КНЕУ в університетах Литви
(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
КНЕУ в Світовому рейтингу університетів “Round University Ranking” та в Міжнародному репутаційному рейтингу університетів RUR
(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Концептуальні підходи до управління лояльністю споживчів у системі холістичного маркетингу підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)У статті представлене узагальнення концептуальних підходів і напрямків практичної реалізації процесів формування і управління споживчою лояльністю в системі холістичного маркетингу підприємства на основі ланцюгів створення ... -
Потенціал розвитку партнерських програм маркетингу за зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)В статті показано значущість і роль розвитку спільнот споживачів й ком’юніті-менеджменту для сучасного маркетингу. Досліджено актуальні проблеми і можливості прогресивного розвитку партнерських маркетингових програм за ... -
Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-11) -
Ґендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Маркетингове забезпечення розвитку корпоративної соціальної відповідальності бізнесу
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-10) -
Маркетинг партнерських відносин: моделювання та оптимізація параметрів взаємодії зі споживачами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)В статті показано значущість і роль маркетингу партнерських відносин у розвитку ефективних взаємодій з різними групами зацікавлених у результатах діяльності підприємств осіб. Досліджено актуальні проблеми і можливості ... -
Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Маркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; ... -
Пропозиції щодо пріоритетних напрямів регулювання електронної комерції в міжнародній торгівлі у рамках СОТ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-10) -
Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень
(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2009)У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого ... -
Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень
(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ "ДКС Центр", 2009)У статті досліджено питання прийняття управлінських рішень у складних економічних системах з позицій системного підходу. Визначено ключові напрямки розвитку теорії маркетингу та маркетингових досліджень у контексті важливості ... -
Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під ... -
Социально-ориентированное предпринимательство – катализатор развития инклюзивной экономики в Украине
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-05-18) -
Вплив структурно-інноваційних перетворень на економічне зростання
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03)Головний акцент в дослідженні зроблено на загостренні різнопланових протиріч між сформованою структурою суспільного відтворення, станом конкуренції та системними перешкодами для розвитку внутрішнього ринку. Автором ... -
Маркетингові стратегії в управлінні логістичними системами промислових підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)У статті описано основні наукові і практичні проблеми маркетингової оптимізації логістичних систем. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту бізнес-мереж українських підприємств. Акцентовано увагу ... -
Розвиток людського капіталу як найціннішого активу компанії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Запропонований підхід до управління діяльністю підприємства, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових і корпоративних цілей і стратегій. Це в свою чергу вимагає відповідних трансформацій якісних і ... -
Інноваційний потенціал та ефективність соціальної відповідальності за умов високих ризиків бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Досліджено еволюцію підходів і концепцій щодо розуміння змісту та закономірностей розвитку партнерства організацій приватного і суспільного секторів економіки. Акцентовано увагу на особливостях оцінювання ефективності ...