DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Юридичний інститут >
Кафедра цивільного та трудового права >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12352

Название: Вищий навчальний заклад як об’єкт адміністративно-правового регулювання
Другие названия: Higher Educational Institution as administrative and legal regulation object
Авторы: Богданець, Аліна Вікторівна
Bohdanets, Alina
Богданец, Алина Викторовна
Ключевые слова: вища освіта
вищий навчальний заклад
правове регулювання
реформування
higher education
higher education institution
legal regulation
reforming
Submit Date: 2015-12-28T09:49:09Z
Issue Date: 2014
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Богданець А. В. Вищий навчальний заклад як об’єкт адміністративно-правового регулювання / А. В. Богданець // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 53–61.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми нормативно-правового регулювання вищих навчальних закладів України, сформульовано напрямки та пропозиції щодо вдосконалення правового забезпечення діяльності вищих навчальних закладів в умовах глобалізації.
The article analyzes the current situation and problems of legal regulation of higher education in Ukraine, formulated directions and suggestions for improvement of legal provision of higher education institutions in the context of globalization.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12352
Appears in Collections:Випуск № 14
Кафедра цивільного та трудового права

Files in This Item:

File Description SizeFormat
53-61.pdf369,04 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback