DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Юридичний інститут >
Кафедра теорії та історії права >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12358

Название: Праксеологічні засади формування навчального курсу «Актуальні проблеми теорії держави і права»
Другие названия: Praxeological principles of the formation of course «Actual problems of theory and law»
Авторы: Попович, Володимир Михайлович
Popovic, Volodymyr
Попович, Владимир Михайлович
Ключевые слова: предмет спецкурсу актуальні проблеми теорії держави і права
праксеологія
досягнення людства у теоретичній та практичній діяльності
проблеми розвитку держави і права
взаємозалежність предмету та методології науки
subject of special course actual problems of theory of law
praxeology
human achievements in theoretical and practical activities
problems of state and law
interdependence of subject and methodology of science
Submit Date: 2015-12-28T10:25:31Z
Issue Date: 2014
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Попович В. М. Праксеологічні засади формування навчального курсу «Актуальні проблеми теорії держави і права» / В. М. Попович // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 103–115.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано дискусію з приводу зміни змісту навчального курсу «Проблеми теорії держави і права», який, посуті, повторяє свою материнську науку – теорію держави і права. Випускникам вищих юридичних закладів – магістрам, завтрашнім юристам-практикам, навряд чи доцільно в третій раз вивчати загально-правові або загально-філософські, вічно-дискусійні концепції про державу і право. У межах проблемного навчального курсу, опираючись на праксеологічні засади теорії держави і права, слід сформувати ефективну пізнавально-перетворюючу методологію курсу, спрямовану на виявлення, розв’язання і попередження сучасних проблем розвитку і функціонування держави та права. При цьому висунуто ідею, що поглиблене проникнення в предметну сферу проблем розвитку та функціонування держави і права, дасть поштовх щодо напрацювання підходів до розв’язання проблем розвитку держави та права, стане праксеологічною основою формування методології проблемного спецкурсу і підґрунтям розвитку методології науки теорія держави і права.
The article prompted a discussion about the changes in the content of the training course «Problems of theory of law,» which, in essence, repeats his mother science - the theory of law. Graduates of law schools – masters, tomorrow practitioners hardly advisable for the third time to study general or general legal and philosophical, alwayscontroversial concept of the state and law. Within the course problematic, based on principles of praxeological theory of law, should form an effective cognitive-ransforming methodology course aimed at identifying, solving and preventing problems of modern development and functioning of the state and law. It put forward the idea that the depth of penetration into the substantive scope of the problems of development and functioning of law, will give an impetus for developments approaches to tackling the problems of state and law, will form the core of the praxeological problem methodology courses and foundation of the methodology of science theory of law.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12358
Appears in Collections:Випуск № 14
Кафедра теорії та історії права

Files in This Item:

File Description SizeFormat
103-115.pdf443,39 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback