DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Юридичний інститут >
Кафедра теорії та історії права >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12359

Название: Юридична освіта Стародавнього Риму у контексті європейської правової культури: концептуальні засади дослідження
Другие названия: Roman legal education in the context of european legal culture: concept of the research
Авторы: Шаркова, Ірина Миколаївна
Sharkova, Iryna
Шаркова, Ирина Николаевна
Ключевые слова: римське право
римська правова освіта
рецепція римського права
правова доктрина
європейська правова культура
Roman law
Roman legal education
European legal culture
reception of Roman law
legal doctrine
Submit Date: 2015-12-28T10:32:15Z
Issue Date: 2014
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шаркова І. М. Юридична освіта Стародавнього Риму у контексті європейської правової культури: концептуальні засади дослідження / І. М. Шаркова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 116–125.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена методологічним та теоретико-правовим проблемам юридичної освіти Стародавнього Риму. Досліджено актуальність цієї проблеми та основні джерела її подальшого вивчення. Здійснений аналіз дозволяє дійти висновку про те, що римська правова освіта має вважатися системоутворюючим чинником європейської правової культури і тому вона повинна вивчатися в контексті цієї традиції. Положення цієї статті мають бути взяті за основу при розробці концепції майбутнього дисертаційного дослідження.
The paper deals with the methodological, theoretical and legal problems of scientific research of the Roman legal education. The relevance of the problem and the main sources of further research are investigated. This analysis allows us to make a conclusion that Roman legal education is considered to be a system formation factor of European legal culture and, therefore, it should be studied in the context of this tradition. The results of the present paper can be used to justification of the concept of the future dissertation.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12359
Appears in Collections:Випуск № 14
Кафедра теорії та історії права

Files in This Item:

File Description SizeFormat
116-125.pdf408,5 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback