DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Юридичний інститут >
Кафедра теорії та історії права >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12397

Название: Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії
Другие названия: The concept of advertising services as legal and economic categories
Авторы: Шаталова, Лариса Миколаївна
Shatalova, Larysa
Шаталова, Лариса Николаевна
Ключевые слова: інформація
послуга
реклама
рекламна послуга
information
service
advertising
advertising service
Submit Date: 2015-12-29T08:21:56Z
Issue Date: 2014
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шаталова Л. М. Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії / Л. М. Шаталова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 317–326.
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються теоретичні аспекти визначення та співвідношення понять інформація, послуга, реклама, рекламна послуга.
In the article are analyzed the theoretical aspects of determination and correlations of definitions information, service, advertising, advertising service.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12397
Appears in Collections:Випуск № 14
Кафедра теорії та історії права

Files in This Item:

File Description SizeFormat
317-326.pdf397,04 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback