DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12539

Назва: Ціноутворення виробників легкових автомобілів
Інші назви: Pricing of car makers
Автори: Савич, Олександр Петрович
Savych, Oleksandr
Савич, Александр Петрович
Ключові слова: aвтомобильний ринок
ціна
маркетинг
ціноутворення
собівартість
ринкова доля
automotive market
pricing
price
competitiveness
market share
cost
expenses
Дата збереження: 2016-01-05T11:54:55Z
Дата публікації: 2014
Видавець: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Савич О. П. Ціноутворення виробників легкових автомобілів / О. П. Савич // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 119–127.
Короткий огляд (реферат): Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним із найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, в маркетингу, так і у виробництві. В статті розглянуто суть ціноутворення, структура ціноутворення, етапи і фактори, які впливають на встановлення цін на глобальном ринку легкових автомобілів. Розраховано формулу роздрібних цін залежно від особливостей ринків, розкрито суть цінової медіани. Важливо правильно встановлювати ціни, так як правильність встановлення ціни веде до отримання високих прибутків компанії.
The automotive market is a significant part of both the global commodity market and the Ukrainian market. The car market is one of the most competitive markets, and it is here that all innovations and technologies are implemented, both in management, in marketing, and in production. The article deals with the essence of pricing, the structure of pricing, the stages and factors that influence the pricing of the global market for cars. The article calculates the formula of retail prices depending on the features of markets, the essence of the price median is disclosed in the work. It is important to set prices correctly, as correct pricing leads to high profits of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12539
Розташовується у колекціях:Випуск № 32
Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
119-127.pdf406,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок