DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/129

Назва: Тенденції розвитку міжнародної торгівлі послугами в умовах динамізації конкурентного середовища
Автори: Олефір, Анна Олександрівна
Olefir, Anna
Тіпанов, Владислав Вікторович
Tipanov, Vladyslav
Ключові слова: міжнародна торгівля послугами
лібералізація
транспортні послуги
транскордонна торгівля
туристичні послуги
international trade in services
liberalization
transport services
cross-border trade
travel services
Дата збереження: 2011-02-24T12:41:02Z
Дата публікації: 28-сер-2008
Видавець: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Олефір А. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі послугами в умовах динамізації конкурентного середовища / А. Олефір, В. Тіпанов // Міжнародна економічна політика. – 2008. – № 1-2. – С. 179–221.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні основи визначення терміна «послуга», розглянуто її основні характеристики, ключові риси міжнародної торгівлі послугами та її відмінності від торгівлі товарами, визначено сучасні тенденції розвитку цієї форми міжнародної торгівлі за основними видами послуг (транспортними, туристичними, іншими комерційними).
The article analyzes the theoretical basis for the definition of the term "service", examines its main characteristics, the key features of international trade in services and its distinction from trade in goods; identifies the current trends in the development of this form of international trade in the main types of services (transport, tourism, other commercial).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://10.1.1.100/handle/2010/129
Розташовується у колекціях:Випуск № 1-2 (8-9)
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
179-221.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок