DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13443

Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств
Інші назви: Improving the management of marketing activities of trade and intermediary enterprises
Совершенствование управления маркетинговой деятельнстью торгово-посреднических предприятий
Автори: Земляков, Ігор Семенович
Zemlyakov, I.
Земляков, Игорь Семёнович
Пилипчук, Володимир Петрович
Pilipchuk, V.
Пилипчук, Владимир Петрович
Штуль, Валентин Петрович
Shtul, V.
Ключові слова: торговельно-посередницькі підприємства
оптовий продаж
бенчмаркінг
стратегічне планування
поточне планування
продаж
контроль
ефективність продаж
trade-intermediary enterprise
wholesale
benchmarking
strategic planning
current planning
sales control
sales effectiveness
торгово-посреднические предприятия
оптовая продажа
бенчмаркинг
стратегическое планирование
текущее планирование
продажа
контроль
эффективность продаж
Дата збереження: 2016-01-29T10:02:10Z
Дата публікації: 1-вер-2015
Видавець: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Земляков І. С. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, В. П. Пилипчук, В. П. Штуль // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 37. – С. 156–165.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств, впровадження інструментарію бенчмаркінгу в процесі визначення найкращих практик серед них за комплексом маркетингу. Рекомендована модель удосконалення управління маркетингом оптових підприємств на основі вивчення практичного досвіду їх роботи. Розглянуто актуальні питання та взаємозв’язок стратегічного і поточного планування діяльності цих підприємств та контролю їх реалізації.
The article deals with the management of marketing activities of trade and intermediary enterprises, introduction of benchmarking tools in the process of identifying the best practices among them in the marketing mix. The paper recommends a model for improving marketing management of wholesale enterprises on the basis of studying the practical experience of their work. The work considers the actual issues and the relationship between strategic and ongoing planning of the activities of these enterprises and the control over their implementation. In the development of marketing strategies important experience of leading companies operating in this market plays the leading role, as it can help in determining the strategic direction of development and allocation of scarce resources to promote trade and intermediary business. Managing the marketing activities of the company should be based on innovative approaches. The publication highlights the impact of marketing innovations to implement marketing strategies of trade and intermediary businesses through the use of new or improved methods and tools of marketing in the creation and dissemination of specific technologies or services will enable better meet the needs of customers.
В статье рассмотрены проблемы управления маркетинговой деятельностью торгово-посреднических предприятий, внедрения инструментария бенчмаркинга в процессе определения лучших практик среди них по комплексу маркетинга. Рекомендуемая модель совершенствования управления маркетингом оптовых предприятий на основе изучения практического опыта их работы. Рассмотрены актуальные вопросы и взаимосвязь стратегического и текущего планирования деятельности этих предприятий и контроля их реализации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13443
Розташовується у колекціях:Випуск № 37
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
156-165.pdf406,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок