DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра управління персоналом та економіки праці >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13486

Назва: Результативність споживання товарів
Інші назви: Effectiveness of consumption of goods
Результативность потребления товаров
Автори: Павленко, Анатолій Федорович
Pavlenko, A. F.
Павленко, Анатолий Фёдорович
Олексюк, Олексій Іванович
Oleksiyk, Oleksiy
Олексюк, Алексей Иванович
Ключові слова: споживач
споживання
результативність
результатна решітка
додана вартість
управління підприємством
consumer
consumption
performance
result matrix
value added
corporate management
потребитель
потребление
результативность
результатная решетка
добавленная стоимость
управление предприятием
Дата збереження: 2016-02-01T09:34:09Z
Дата публікації: 15-лис-2015
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Павленко А. Ф. Результативність споживання товарів / А. Ф. Павленко, О. І. Олексюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 37. – С. 182–194.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню сучасних аспектів оцінки результатів процесів споживання товарів. Дане дослідження побудовано на систематизації та переосмисленні методологічних позицій розробки чи удосконалення аналітичного інструментарію обґрунтування стратегічних і маркетингових рішень. У роботі зроблена спроба поєднання економічних, поведінкових і соціально-психологічних розробок у сфері сприйняття товарів на ринку споживачем. Такий підхід дозволив запропонувати використання асоціативних решіток для опису економічних результатів споживачами товарів, як базису розробки стратегічних рішень підприємства й оцінки його результатів не тільки з позицій ресурсної ефективності, а з позицій сприйнятої ринком споживчій цінності товарів.
The study is devoted to modern aspects of researching the results of evaluation of goods consumption. This work is based on the systematization and the revision of methodological positions of a business development or strategic and marketing analytical tools development. In the article, the authors have tried to integrate economic, behavioral and socio psychological aspects of product perception on the modern markets. So, this approach allows to offer associative matrices for product’s describing by a consumer as a way of strategic decision making and an economic result evaluation. The economic result estimation is not based only on the resources analysis but also on the consumer’s perception of a product’s value. Firstly, the results of this study will be useful for researchers of the marketing efficiency and also for managers of different levels, marketing managers and owners.
Статья посвящена исследованию современных аспектов оценки результатов процесса потребления товаров. Данное исследование построено на систематизации и переосмыслении методологических позиций разработки или усовершенствованию аналитического инструментария обоснования стратегических и маркетинговых решений. В работе сделана попытка объединения экономических, поведенческих и социально-психологических разработок в сфере восприятия товара на рынке потребителем. Такой подход позволил предложить использование ассоциативных решеток описания экономических результатов потребителем товаров, в качестве разработки стратегических решений компании и оценки ее результатов не только с позиций ресурсной эффективности, а и с позиций соответствия воспринятой рынком потребительской ценности товаров. Полученные научные результаты будут полезны, в первую очередь, исследователям проблематики маркетинговой эффективности, а также менеджерам компаний различного уровня, маркетологам и собственникам бизнеса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13486
Розташовується у колекціях:Випуск № 37
Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
182-194.pdf489,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок