DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра педагогіки та психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17529

Название: Структура та зміст моделі процесу формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки
Авторы: Дубовик (Оганесян), Світлана Миколаївна
Dubovik, Svitlana Mykhailivna
Дубовик, Светлана Николаевна
Submit Date: 2016-05-16T06:13:40Z
Issue Date: 2015
Издатель: Чернівецький національний університет
Библиографическое описание: Дубовик С. Структура та зміст моделі процесу формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки / C. Дубовик // Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Чернів. нац. ун-т ; редкол.: І. С. Руснак (наук. ред.) [та ін.]. – Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2015. – Вип. 747. – С. 53–60.
Краткий осмотр (реферат): У представленій моделі процесу формування продуктивного стилю пpoфecійного спілкування майбутніх викладачів економіки розкриті: навчальна мета; педагогічні принципи; психолого-педаrогічні умови реалізації обраної мети; критерії та показники досліджуваного стилю; складові методики його формування (eтaпи, зміст, форми та методи навчання); результат.
The presented model of the process of formation of the productive style of professional communication of future teachers of the economy highlights: educational purpose; pedagogical principles; psychological and pedagogical conditions for the realization of the chosen goal; criteria and indicators of the style being studied; components of the methodology of its formation (stages, content, forms and methods of teaching).
В представленной модели процесса формирования продуктивного стиля профессионального общения будущих преподавателей зкономики раскрьrгы: учебная цель; педагогические принципы ; психолого-педагогические условия реализации выбранной цели; критерии и показатели изучаемого стиля; составляющие методики его формирования (этапы, содержание, формы и методы обучения); результат.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17529
Appears in Collections:Кафедра педагогіки та психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Dubovik_53-60.pdf2,64 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback