DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра педагогіки та психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17532

Название: Інноваційні підходи у формуванні продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки
Авторы: Дубовик (Оганесян), Світлана Миколаївна
Dubovik, Svitlana Mykhailivna
Дубовик, Светлана Николаевна
Ключевые слова: продуктивний стиль професійного спілкування викладача
критерії
показники
психолого-педагогічні умови
методика формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки
productive style of teachers' professional intercourse
criteria
indexes
psychological-pedagogical terms
technology of productive style formation of professional intercourse of future economy teacher
продуктивньtй стиль профессионального общения преподавателя
критерии
показатели
психолого-педагогические условия
методика формирования продуктивного стиля профессионального общения будущих преподавателей экономики
Submit Date: 2016-05-16T07:48:59Z
Issue Date: 2015
Издатель: Київ : Гнозис
Библиографическое описание: Дубовик С. М. Інноваційні підходи у формуванні продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки / С. М. Дубовик // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» ; редкол.: В. Г. Кремень [та ін.]. – Київ : Гнозис, 2015. – Темат. вип.: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – Вип. 35, дод. 4, т. IX (60). – С. 79–89.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриті критерії та показники продуктивного стилю професійного спілкування викладача, психолого-педагогічні умови та методика його формування у майбутніх викладачів економіки.
The article opens criteria and indicators of productive style of teachet's professional communication, psychological and pedagogical conditions and methods of training the future teachers of ecoпomics.
В статье раскрыты критерии и показатели продуктивного стиля профессионального общения преподавателя, психолого-педагогические условия и методика его формирования у будущих преподавателей экономики.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/17532
ISSN: 978-966-2760-18-7(9}
Appears in Collections:Кафедра педагогіки та психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Dubovik_79-89.pdf3,91 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback