DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18668

Назва: Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів
Автори: Євдоченко, Олена Олександрівна
Евдоченко, Елена Александровна
Ключові слова: міжнародна маркетингова програма
світовий ринок споживчих товарів
світовий ринок товарів про- мислового призначення
Дата збереження: 2016-06-21T10:29:16Z
Дата публікації: 2009
Видавець: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Євдоченко О. О. Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів / О. О. Євдоченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 321–329.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено основні аспекти розробки та управління міжнародними маркетинговими програмами на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення. Особливу увагу приділено сегментуванню даних ринків, товарній та розподільчій політиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18668
Розташовується у колекціях:№ 21
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
321-329.pdf368,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок