DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18725

Назва: Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств
Автори: Гордєєва, Тамара Федорівна
Гордеева, Тамара Фёдоровна
Ключові слова: маркетингова діяльність
глобалізація
мале підприємство
інструменти маркетингу
маркетинг відносин
партнери
кредитори
інвестори
Інтернет
Дата збереження: 2016-06-22T12:15:29Z
Дата публікації: 2008
Видавець: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Гордєєва Т. Ф. Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств / Т. Ф. Гордєєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 191–199.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто маркетингову діяльність малого підприємства як комплекс маркетингових засобів впливу на різні цільові групи (споживачів, партнерів по бізнесу, можливих кредиторів і інвесторів тощо) в умовах глобалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18725
Розташовується у колекціях:№ 20
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
191-199.pdf339,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок