DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18792

Название: Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна
Ключевые слова: сітьова
національна «точкова»
місцева реклама
спонсорування
часткова участь
точкові оголошення
бартер
прайс-лист
рейтинг
спеціальний рекламний блок
фіксоване та плаваюче розміщення
Submit Date: 2016-06-24T11:36:33Z
Issue Date: 16-Feb-2009
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 359–370.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти специфіки купівлі рекламного часу на телебаченні. Визначено категорії телевізійної реклами, умови купівлі рекламного простору на телебаченні, рівні зобов’язання рекламодавця при купівлі рекламного простору, чинники, які регулюють ціни за показ рекламного звернення на телебаченні, розглянуто форми продажу телевізійного ефіру.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/18792
Appears in Collections:№ 22
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
359-370.pdf416,09 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback