DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19251

Название: Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі
Авторы: Василькова, Наталія Володимирівна
Василькова, Наталия Владимировна
Ключевые слова: стратегічне планування у вищому навчальному закладі
маркетингова діяльність вищого навчального закладу
стратегія університету
strategic planning at higher education institution
marketing of higher education institution
university’s strategic plan
стратегическое планирование в высшем учебном заведении
маркетинговая деятельность высшего учебного заведения
стратегия университета
Submit Date: 2016-09-12T10:46:54Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Василькова Н. В. Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 5–14.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні аспекти та особливості стратегічного маркетингового планування у вищих навчальних закладах, проаналізовано організацію маркетингу та досліджено процес стратегічного планування в окремих закордонних університетах.
The paper highlights the main aspects and features of strategic marketing planning at higher education institutions, marketing organisation and the process of strategic planning at some foreign universities.
В статье рассмотрены основные аспекты и особенности стратегического маркетингового планирования в высших учебных заведениях, проанализирована организация маркетинга и исследован процесс стратегического планирования в отдельных зарубежных университетах.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19251
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
5-14.pdf413,96 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback