DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >

Випуск № 34–35 (частина 1) : [46]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

СЕКЦІЯ 1. МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УКРАЇНІ. ВЗАЄМОДІЯ ВНЗ
5
15
25
32
39
51
59
67
78
86
88
99
СЕКЦІЯ 2. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
142
152
158
168
177
183
186
197
208
219
229
236
243
252
262
270
279
286
297
311
322
333
341
349
358
370
381
389
402
410
418
425
435
441

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок