DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19256

Название: Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу
Другие названия: Students as consumers of educational services in the marketing system of higher educational institution
Студент как потребитель образовательных услуг в системе маркетинга высшего чебного заведения
Авторы: Решетнікова, Ірина Леонідівна
Решетникова, Ирина Леонидовна
Ключевые слова: студент — споживач
освітня послуга
маркетинг вищого навчального закладу
внутрішній маркетинг
контактний персонал
індивідуальний маркетинг
student as a consumer
educational service
marketing of higher educational institutions
domestic marketing
contact staff
individual marketing
студент — потребитель
образовательная услуга
маркетинг высшего ученого заведения
внутренний маркетинг
контактный персонал
индивидуальный маркетинг
Submit Date: 2016-09-12T11:44:50Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Решетнікова І. Л. Студент як споживач освітніх послуг у системі маркетингу вищого начального закладу / І. Л. Решетнікова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 59–67.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто роль студента в системі маркетингу вищого навчального закладу. Доведено, що задля задоволення потреб студента як споживача в сучасних умовах вищий навчальний заклад має застосовувати всі інструменти внутрішнього маркетингу. Особливе місце відводиться контактному персоналу на всіх рівнях спілкування зі студентом та інструментам індивідуального маркетингу.
The article discusses the role of the student in the marketing system of higher education. The paper proves that in order to meet the needs of the student as a consumer under current conditions the institution of higher education should use all the tools of internal marketing. A special place is given to contact staff at all levels of communication with students and individual marketing tools.
Рассматривается роль студента в системе маркетинга высшего учебного заведения. Обосновывается, что для удовлетворения потребностей студента, как потребителя в современных условиях, высшее учебное заведение должно использовать все инструменти внутреннего маркетинга. Особое место отводится контактному персоналу на всех уровнях общения со студентами, и инструментам индивидуального маркетинга.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19256
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
59-67.pdf430,51 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback