DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19261

Название: Поглиблене вивчення Інтернет-технологій на факультеті маркетингу
Авторы: Закревський, Андрій Валерійович
Ключевые слова: Інтернет технології
Інтернет-маркетинг
факультет маркетингу
CMS
управління репутацією
соціальні мережі
Internet technologies
Internet-marketing
marketing faculty
CMS
reputation management
social networks
Интернет технологии
Интернет-маркетинг
факультет маркетинга
CMS
управление репутацией
социальные сети
Submit Date: 2016-09-12T12:07:41Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Закревський А. В. Поглиблене вивчення Інтернет-технологій на факультеті маркетингу / А. В. Закревський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 25–31.
Краткий осмотр (реферат): У даній статті піднімається питання запровадження поглибленого вивчення дисциплін, що пов’язані з Інтернет технологіями у маркетингу. Вказується на об’єктивну необхідність цих заходів з точки зору підвищення конкурентних переваг випускників факультету маркетингу для їх подальшого працевлаштування за спеціальністю. Наводяться порівняльні приклади, що пояснюють цю необхідність. Проведений аналіз маркетингових заходів, їх динаміку змін на ринку України.
The current article deals with the issue on implementation of the deepest study of the discipline, which relates to internet technologies in marketing. It indicates the objective need for these steps in meaning of competitive advantages of the masters of marketing faculty, for further employment according to their specialty. It presents comparative examples, which describe this necessity. The marketing activities and their dynamic changes in the market of Ukraine are considered in the work.
В данной статье поднимается вопрос внедрения углубленного изучения дисциплин, которые связаны с Интернет технологиями в маркетинге. Указывается на объективную необходимость этих шагов с точки зрения повышения конкурентных преимуществ выпускников факультета маркетинга, для их дальнейшего трудоустройства по специальности. Приводятся сравнительные примеры, которые объясняют эту необходимость. Проведён анализ маркетинговых мероприятий, их динамика изменений на рынке Украины.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19261
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
25-31.pdf385,32 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback