DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19264

Название: Використання теорії поколінь у маркетингу
Авторы: Какодєй, А. О.
Ключевые слова: теорія поколінь
цінності
споживча поведінка
вікові цикли
generations theory
values
behavior of consumers
age cycles
теория поколений
ценности
поведение потребителей
возрастные циклы
Submit Date: 2016-09-12T12:24:18Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Какодєй А. О. Використання теорії поколінь у маркетингу / А. О. Какодєй // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 39–50.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні положення концепції теорії поколінь. Досліджено можливості використання теорії поколінь у маркетингу, цінностей поколінь при проведенні сегментування ринку споживачів. Визначено можливі напрямки подальшого дослідження використання теорії поколінь у маркетинговій діяльності.
The article considers the basic concept of the generations’ theory. The possibilities of using the generation’s theory in marketing, generational values in the conduct of the consumer market segmentation are investigated. Possible directions for further using the generation’s theory in marketing activities are identified.
Рассматрено основные положения концепции теории поколений. Исследованы возможности использования теории поколений в маркетинге, ценностей поколений в проведение сегментирования рынка потребителей. Определены возможные направления дальнейшего использования теории поколений в маркетинговой деятельности.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19264
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
39-50.pdf413,77 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback