DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19268

Название: Оценка качества преподавания маркетинга в высших учебных заведениях: опыт экономического университета в Кракове
Другие названия: Evaluation of the quality of marketing didactics in university education: experiences of Cracow university of economics
Оцінка якості викладання маркетингу в вищих навчальних закладах: досвід економічного університету в Кракові
Авторы: Ян В., Виктор
Ключевые слова: маркетинг
обучение
оценивание
качество преподавания
marketing
teaching
evaluation
quality of didactics
маркетинг
навчання
оцінювання
якість викладання
Submit Date: 2016-09-12T12:45:25Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Ян В. Виктор. Оценка качества преподавания маркетинга в высших учебных заведениях: опыт экономического университета в Кракове / Виктор Ян В. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 67–78.
Краткий осмотр (реферат): Статья касается проблемы оценивания преподавания в ВУЗах. Показано место качества обучения в структуре функций высшего учебного заведения, а также методические проблемы оценивания процесса обучения. В практической части представлен «способ решения» проблемы оценивания — приведены критерии и процедуры оценки учебных занятий по маркетингу в Экономическом университете в Кракове. На основе цифр и результатов сделана попытка решить более важные вопросы: предметно-содержательные и методологические проблемы оценивания, его принципы, критерии и методы проведения. Проблема определения способа оценивания преподавания маркетинга является важным компонентом идентификации маркетинга как области науки и дидактики на академическом уровне как в польских, так и украинских ВУЗах.
The paper concerns the problem of evaluation of teaching marketing in university education. It shows the place of didactics quality in the structure of university functions and methodological problems of appropriate assessment of the learning process. In the empirical part, there is presented «way to solve» the dilemma of evaluation. There is shown a procedure of marketing didactics evaluation at the University of Economics in Cracow. The paper shows by the number and results a broader and fundamental issues — methodological problems of evaluation, its principles, criteria and data collecting methods. The problem — how to evaluate marketing didactics — is an important component of the marketing identity as an area of learning and teaching at university level.
Стаття стосується проблемі оцінювання викладання маркетингу в ВНЗ. Показано місце якості навчання у структурі функцій вищого навчального закладу, а також методичні проблеми оцінювання процесу навчання. У практичній частині представлено «спосіб вирішення» проблеми оцінювання процесу: наведено критерії і процедури оцінки занять з маркетингу в Економічному університеті в Кракові. На основі цифр і результатів здійснено спробу вирішити важливіші питання: предметно-змістовні і методологічні проблеми оцінювання, принципи, критерії і методи його проведення. Проблема визначення способу оцінювання викладання маркетингу є важним компонентом ідентифікації маркетингу як галузі науки і дидактики на академічному рівні як у польських, так і в українських ВНЗ.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19268
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
67-78.pdf424,54 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback