DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19271

Название: Проблемні питання вітчизняної маркетингової освіти
Авторы: Савицька, Н. Л.
Submit Date: 2016-09-12T12:56:26Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Савицька Н. Л. Проблемні питання вітчизняної маркетингової освіти / Н. Л. Савицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 86–88.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19271
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
86-88.pdf299,04 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback