DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19274

Название: Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу
Другие названия: Color PR as method of high-quality marketing
Авторы: Бучинська, Олена Вікторівна
Buchinskaya, O. V.
Бучинская, Елена Викторовна
Ключевые слова: маркетинг
ПР
колір
хроматичні та ахроматичні кольори
брендинг
кольорокорекція
marketing
PR
color
axis chromatic and achromatic axis colors
branding
color correction
Submit Date: 2016-09-13T07:11:18Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Бучинська О. В. Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу / О. В. Бучинська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 168–177.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається таке актуальне питання сучасного маркетингу, як кольоровий ПР, розкриваються причини, чому колір викликає у людей позитивні або ж негативні емоції по відношенню до того або того товару, магазину. У статті йдеться про те, які кольори краще всього використовувати для реклами продукції та позиціонування бренду в цілому. Кольорокорекція розглядається як один з інноваційних методів якісного маркетингу майбутнього.
One of the most important factors affecting the buyer is the color. It is an important part of non verbal communication gripping as it may cause some emotional response. In this article you can see the information about colors, which cause positive or even negative reaction among people, to one or another product, shop. Also about colors which better to use for advertisement of a product.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19274
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
168-177.pdf407,21 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback