DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19275

Название: Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market
Другие названия: Удосконалення організації надання послуг підприємствами на туристично-готельному ринку
Усовершенствование организации предоставления услуг предприятиями на туристически-гостиничном рынке
Авторы: Korinev, V. L.
Корінєв, Валентин Леонідович
Коринев, В. Л.
Ключевые слова: tourism and hotel market
services
staff
business
hotel
organization of marketing activities
туристично-готельний ринок
послуги
обслуговуючий персонал
підприємство
готель
організація маркетингової діяльності
туристически-гостиничный рынок
услуги
обслуживающий персонал
предприятие
гостиница
организация маркетинговой деятельности
Submit Date: 2016-09-13T07:18:45Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Korinev V. L. Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market / V. L. Korinev // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 142–151.
Краткий осмотр (реферат): The article deals with features of marketing activity of the enterprises at the tourism and hotel market. The theoretical study and recommendations for improvement of enterprises’ tourist and hotel services is determined. The existing system of marketing in terms of the domestic economy is improved.
Досліджено особливості організації маркетингової діяльності на підприємствах при наданні послуг в умовах туристично-готельному ринку. Значна увага приділена теоретичному обґрунтуванні та розробці рекомендацій щодо удосконалення організації надання підприємствами туристично-готельних послуг з виділенням проблемних місць та знаходження оптимальних рішень з метою удосконалення існуючої системи організації маркетингу в умовах вітчизняної економіки.
Исследовано особенности организации маркетинговой деятельности на предприятиях при предоставлении услуг в условиях туристически-гостиничном рынка. Значительное внимание уделено теоретическому обґрунтуванні и разработке рекомендаций относительно усовершенствования организации предоставления предприятиями туристически-гостиничных услуг с выделением проблемных мест и нахождения оптимальных решений с целью усовершенствования существующей системы организации маркетинга в условиях отечественной экономики.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19275
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
142-151.pdf315,65 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback