DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19278

Название: Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії
Авторы: Бондарєва, Ю. Г.
Наголюк, О. Є.
Ключевые слова: маркетинг
агромаркетинг
функції агромаркетингу
система агромаркетингу
поведінка споживачів
маркетингова стратегія
marketing
agromarketing
agromarketing functions
system of agromarketing
consumer’s behavior
creating and marketing strategies
маркетинг
агромаркетинг
функции агромаркетинга
система агромаркетинга
поведение потребителей
маркетинговая стратегия
Submit Date: 2016-09-13T07:31:54Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Бондарєва Ю. Г. Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії / Ю. Г. Бондарєва, О. Є. Наголюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 152–158.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сучасний етап розвитку аграрного сектору економіки та основ формування системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування. Агромаркетинг у процесі свого розвитку сформувався як напрям економічної науки, характерною рисою якого є цілісний підхід до розуміння природи людських потреб та їх задоволення.
The article deals with the up — to-date stage of development of agrarian sector of economics and fundamentals of agromarketing system formation, conceptual aspects of marketing strategies of agrarian enterprises, mechanisms of the practical functioning. Agromarketing, in a process of its development, was formed as a definite sector of economics. Moreover, its peculiar feature is an integral approach to understanding of essence of human wants and their satisfaction.
В статье рассматриваются современный этап развития аграрного сектору экономики и основ формирования системы агромаркетингу, концептуальных положений рыночных стратегий аграрных предприятий, механизмов, их практического функционирования. Агромаркетинг в процессе своего развития сформировался как направление экономической науки, характерной чертой которого является целостный подход к пониманию природы человеческих потребностей и их удовлетворения.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19278
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
152-158.pdf387,81 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback