DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19282

Название: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Авторы: Борисова, Т. М.
Ключевые слова: маркетинг
соціальна реклама
обласна державна адміністрація
міська рада
marketing
public service advertising
regional state administration
City Council
маркетинг
социальная реклама
областная государственная администрация
городской совет
Submit Date: 2016-09-13T07:41:33Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Борисова Т. М. Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження / Т. М. Борисова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 158–168.
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014—2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних на- прямків, обсягів фінансування і способів поширення, організацій- них форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядови- ми організаціями в напрямку соціального маркетингу.
The article presents the results of initiated by the author research of marketing activities of state and local government Ukraine. The analysis of marketing activities, the cost of such measures, ordered PSAs in terms of thematic areas, funding and distribution methods, organizational forms of marketing activities, the use of services marketing firms, forms of cooperation with NGOs concerning social marketing are presented here.
В статье представлены результаты инициированного автором исследования маркетинговой деятельности органов государственной власти и местного самоуправления Украины. Представлен анализ маркетинговых мероприятий, затрат на такие мероприятия, заказанной социальной рекламы в разрезе тематических направлений, объемов распространения, организационных форм маркетинговой деятельности, форм сотрудничества с неправительственными организациями в направлении социального маркетинга.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19282
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
158-168.pdf428,66 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback