DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19285

Название: Особливості формування стратегії розвитку залізорудних підприємств України на засадах маркетингу в умовах глобалізації
Авторы: Ткач, Вячеслав Михайлович
Ключевые слова: залізорудні підприємства
глобалізація
стратегія розвитку підприємств
маркетинг
iron ore enterprises
globalization
development strategy of enterprises
marketing
железорудные предприятия
глобализация
стратегия развития предприятий
маркетинг
Submit Date: 2016-09-13T08:01:16Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Ткач В. М. Особливості формування стратегії розвитку залізорудних підприємств України на засадах маркетингу в умовах глобалізації / В. М. Ткач // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 297–311.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито особливості залізорудних підприємств України, які впливають на формування стратегії їх розвитку в умовах глобалізації. Визначено сутність такої типової стратегії з використанням концепції маркетингу та перелік індикаторів ефективності її практичної реалізації.
The features of iron ore enterpises in Ukraine which influence on their building of the development strategy under globalization were considered. The essence of such typical strategy that use marketing concept and the list of indicators for effectiveness of their implemantation was defined.
Раскрыты особенности железорудных предприятий Украины влияющие на формирование стратегии их развития в условиях глобализации. Определена сущность такой типовой стратегии с использованием концепции маркетинга и перечень индикаторов эффективности ее практической реализации.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19285
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
297-311.pdf462,59 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback