DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19286

Название: Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки
Авторы: Волкова, І. М.
Ключевые слова: аграрний маркетинг
підприємства аграрного сектора
agrarian marketing
enterprises of agrarian sector
аграрный маркетинг
предприятия аграрного сектора
Submit Date: 2016-09-13T08:02:16Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Волкова І. М. Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки / І. М. Волкова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 183–186.
Краткий осмотр (реферат): У представленій періодизації розвитку маркетингу визначено місце аграрного маркетингу як сучасної концепції управління підприємствами. Виділено основні умови розвитку агромаркетингу.
In the presented division into periods of development of marketing the location of the agrarian marketing as modern conception of management enterprises is determined. The basic terms of development of agrarian marketing are distinguished.
В представленной периодизации развития маркетинга определено место аграрного маркетинга как современной концепции управления предприятиями. Выделены основные условия развития агромаркетинга.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19286
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
183-186.pdf389,26 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback