DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19288

Название: Маркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку України
Авторы: Шишигіна, Лілія Сергіївна
Шишигина, Лилия Сергеевна
Зима, Я. М.
Ключевые слова: туристичні послуги
просування
стимулювання збуту
цільовий ринок
tourist servicеs
promotion
sales promotion
target market
туристические услуги
продвижение
стимулирование сбыта
целевой рынок
Submit Date: 2016-09-13T08:18:07Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шишигіна Л. С. Маркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку України / Л. С. Шишигіна, Я. М. Зима // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 418–425.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми просування та розвитку туристичних послуг на ринку України. Висвітлено заходи стимулювання збуту туристичних послуг.
The article considers the problems of promotion and development of tourism in Ukraine. The publication deals with measures to stimulate sales of travel services.
Рассмотрены проблемы продвижения и развития туристических услуг на рынке Украины. Раскрываются виды стимулирования сбыта туристических услуг.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19288
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
418-425.pdf417,38 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback