DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19293

Название: Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу
Авторы: Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
Ключевые слова: маркетинг
інформаційні системи
масиви даних
підприємства
освіта
послуги
просування
продаж
ризики бізнесу
marketing
information systems
big data
enterprise
education
services
promotion
sales
business risks
маркетинг
информационные системы
массивы данных
предприятия
образование
услуги
продвижение
продажа
риски бизнеса
Submit Date: 2016-09-13T08:43:04Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шафалюк О. К. Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 441–449.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена актуальним проблемам ризиків розвитку сучасного бізнесу, зокрема на ринку освітніх послуг. Критично проаналізовано підходи в організації інформаційних і збутових систем у маркетингу вищих навчальних закладів. Представлено пропозиції за результатами експериментів щодо впровадження нових аналітичних технологій, ефективної інтеграції зусиль зацікавлених осіб бізнесу, суб’єктів ринку.
The article is devoted to actual problems of modern business risks, particularly in the education market. The paper critically analysis approaches in organizing marketing information and marketing systems in higher education. The publication presents proposals for the results of experiments on the introduction of new analytical technologies and promotion of effective integration of efforts of stakeholders, business market players.
Статья посвящена актуальным проблемам рисков развития современного бизнеса, в частности на рынке образовательных услуг. Критически проанализированы подходы в организации информационных и сбытовых систем в маркетинге высших учебных заведений. Представлены предложения по результатам экспериментов по внедрению новых аналитических технологий, эффективной интеграции усилий заинтересованных лиц бизнеса, субъектов рынка.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19293
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
440-449.pdf687,26 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback