DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19305

Название: Необхідність маркентингового управління в аграрних підприємствах регіону
Авторы: Мазур, Ю. П.
Макушок, О. В.
Ключевые слова: маркетинг
сільськогосподарське виробництво
попит
пропозиція
реалізація
ціна
маркетингова політика
marketing
agricultural production
demand
supply
sales
prices
marketing policies
маркетинг
сельскохозяйственное производство
спрос
предложение
цена
реализация
маркетинговая политика
Submit Date: 2016-09-13T12:11:25Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Мазур Ю. П. Необхідність маркентингового управління в аграрних підприємствах регіону / Ю. П. Мазур, О. В. Макушок // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 252–262.
Краткий осмотр (реферат): Для успішного функціцонування аграрних підприємств в умовах зони вільної торгівлі головним завданням є підвищення конкурентоспроможності виробленої продукції. Одним із важелів для цього є постійно діюча система освіти, яка включає в себе вивчення виробничих, маркетинових та інших технологій.
The successful operation of agricultural enterprises in the free trade zone bare-vnym objective is to improve the competitiveness of products. One of the all-zheliv this is a permanent system of education, which includes the study of production, marketynovyh and other technologies.
Для успешного функционирования аграрных предприятий в условиях зоны свободной торговли главным заданием есть повышение конкурентоспособности производимой продукции. Одним из рычагов для этого есть постоянно действующая система образования, которая включает в себя изучение производственных, маркетинговых и других технологий.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19305
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
252-262.pdf423,91 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback