DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19308

Название: Особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства
Другие названия: Features of perspective planning of marketing activity of enterprise
Особенности перспективного планирования маркетинговой деятельности предприятия
Авторы: Мартиненко, Д. О.
MArtinenko, D. А.
Мартыненко, Д. А.
Ключевые слова: перспективне планування
стратегічна перспектива
маркетингова діяльність
підприємство
механізм адаптаційного розвитку
фінансові результати
ринок
конкурентні переваги
perspective planning
strategic prospect
marketing activity
enterprise
mechanism of adaptation development
financial results
market
competitive edges
перспективное планирование
стратегическая перспектива
маркетинговая деятельность
предприятие
механизм адаптационного развития
финансовые результаты
рынок
конкурентные преимущества
Submit Date: 2016-09-14T06:17:29Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Мартиненко Д. О. Особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства / Д. О. Мартиненко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 270–279.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність та особливості перспективного планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах. Проаналізовано основні методичні підходи до вирішення досліджуваної проблеми. Розроблено алгоритм перспективного планування маркетингу на підприємстві ВАТ «Мотор-Січ» і запропоновано створення у структурі відділу фінансово-економічного планування бюро перспективного планування і прогнозування, що забезпечить розвиток виробництва на основі розробки нових виробів.
Essence and features of the perspective planning of marketing activity of enterprise is considered in modern terms. Basic methodical approaches are analysed to the decision of the explored problem. The perspective scheduling algorithm of marketing is developed on the enterprise of ВАТ «Мотор-Січ» but creation is offered in the structure of department of the фінансово-економічного planning of bureau of the perspective planning and prognostication, that will provide development of production on the basis of new products development.
Рассмотрены сущность и особенности перспективного планирования маркетинговой деятельности предприятия в современных условиях. Проанализированы основные методические подходы к решению исследуемой проблемы. Разработан алгоритм перспективного планирования маркетинга на предприятии ОАО «Мотор-Січ» и предложено создание в структуре отдела финансово-экономического планирования бюро перспективного планирования и прогнозирования, что обеспечит развитие производства на основе разработки новых изделий.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19308
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
270-279.pdf419,42 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback