DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19309

Название: Екологічна маркетингова система підприємства
Авторы: Поліщук, В. М.
Ключевые слова: маркетинг
екологічний маркетинг
промислове підприємство
споживач
середовище
marketing
environmental marketing
industrial enterprise
consumer
environment
маркетинг
экологический маркетинг
промышленное предприятие
потребитель
середа
Submit Date: 2016-09-14T06:36:12Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Поліщук В. М. Екологічна маркетингова система підприємства / В. М. Поліщук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 279–286.
Краткий осмотр (реферат): Зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Вічизняні підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу систематизовано перелік екологічних послуг та алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві.
The analysis of researches and publications of leading scientists from the ecological marketing, the main factors for the use of ecomarketing. Environmental marketing is an important tool for the correction of the modern industrial enterprise behavior. The enterprise must be configured to the modern requirements of production, maintenance of ecological safety and involved in the implementation of ecomarketing in Ukraine. According to the analysis of systematized list of environmental services and the algorithm of environmental marketing in the enterprise.
Сделан анализ исследований и публикаций ведущих ученых из екомаркетингу, рассмотрены основные факторы использования механизма екомаркетингу. Экомаркетинг является важным инструментом корректировки современной производственной поведения предприятия. Вічизняні предприятия должны быть настроены на современные требования производства, поддержание экологической безопасности и задействованы в реализации екомаркетингу в Украине. По результатам анализа систематизированы перечень экологических услуг и алгоритм экологического маркетинга на предприятии.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19309
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
279-286.pdf405,71 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback