DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19310

Название: До проблеми формування маркетингу сільських територій
Авторы: Романова, Л. В.
Ключевые слова: маркетинг
традиційний маркетинг
територіальний маркетинг
аграрний маркетинг
сільські території
маркетинг сільських територій
територіальне управління
marketing
traditional marketing
territorial marketing
agricultural marketing
marketing of rural areas
rural areas
territorial management
маркетинг
традиционный маркетинг
территориальный маркетинг
аграрный маркетинг
маркетинг сельских территорий
сельские территории
территориальное управление
Submit Date: 2016-09-14T06:52:25Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Романова Л. В. До проблеми формування маркетингу сільських територій / Л. В. Романова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 286–297.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої.
The article substantiates the relevance and practical importance of the problem of forming marketing of rural areas. Methodological approaches to defining it as a complex formation, taking into account the nature and trends of traditional marketing, territorial marketing, rural areas and their development strategies in the system of territorial administration. Defined marketing of rural areas as education system as part of the Agricultural Marketing, marketing the production of goods and services in rural areas and marketing as such.
В статье предложены методологические подходы к определению маркетинга сельских территорий как сложного образования с учетом сущности и тенденций развития традиционного маркетинга, территориального маркетинга, сельских территорий и стратегии их развития в системе территориального управления. Определено маркетинг сельских территорий как системное образование в составе аграрного маркетинга, маркетинга по производству товаров и услуг на территории и маркетинга сельской территории как таковой.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19310
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
286-297.pdf438,47 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback