DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19312

Название: Роль маркетингових інструментів у відновленні довіри споживачів до банківських установ
Другие названия: The role of marketing tools in rebuilding of consumer confidence in banking institutions
Роль маркетинговых инструментов в востановлении доверия потребителей к банковским учереждениям
Авторы: Шаповалова, Е. П.
Ключевые слова: ринок банківських послуг
економічна криза
споживчі настрої
сегмент ринку
комплекс маркетингу в банках
«свідомий споживач»
banking market
economic crisis
consumer sentiments
market segment
marketing mix in banks
«conscious consumer»
рынок банковских услуг
экономический кризис
потребительские настроения
сегмент рынка
комплекс маркетинга в банках
сознательный потребитель
Submit Date: 2016-09-14T07:09:59Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шаповалова Е. П. Роль маркетингових інструментів у відновленні довіри споживачів до банківських установ / Е. П. Шаповалова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 322–332.
Краткий осмотр (реферат): Аналізується ситуація, що склалася на ринку банківських послуг України в останні два роки через загострення економічної кризи. Досліджено споживчі настрої і виокремлюються чотири сегменти споживачів, залежно від доходів, стилю життя і готовності довірити свої заощадження банкам. Обґрунтовано провідну роль маркетингу у відновленні довіри населення до банків, на основі впровадження концепції партнерських відносин, інформаційної прозорості банків, зміни ролі контактного персоналу в системі в системі «банк — клієнт».
The article analyzes the situation in the banking market of Ukraine in the past two years because of worsening economic crisis. This paper explores consumer confidence and distinguishes four segments of consumers, depending on income, lifestyle and willingness to entrust their savings to banks. The publication substantiates the leading role of marketing in restoring confidence in the banks, through the introduction of the concept of partnerships, information transparency of banks, the changing role of contact personnel in the "bank - client" system.
Анализируется ситуация на рынке банковских услуг Украины, сложившаяся за последние два года из-за обострения экономического кризиса. Исследуются потребительские настроения и выделяются четыре сегмента потребителей в зависимости от доходов, стиля жизни и готовности доверить свои сбережения банкам. Обосновывается ведущая роль маркетинга в восстановлении доверия населения к банкам на основе использования концепции партнёрских отношений, информационной прозрачности банков, изменение роли контактного персонала в системе «банк — клиент».
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19312
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
322-332.pdf493,58 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback