DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19313

Название: Маркетингове управління товарним асортиментом
Авторы: Шарко, В. В.
Ключевые слова: асортимент
управління асортиментом
маркетингове управління асортиментом
планування асортименту
асортиментна політика
assortment
assortment management
marketing management assortment
assortment planning
assortment policy
ассортимент
управление ассортиментом
маркетинговое управление ассортиментом
планирование ассортимента
ассортиментная политика
Submit Date: 2016-09-14T07:13:01Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шарко В. В. Маркетингове управління товарним асортиментом / В. В. Шарко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 333–341.
Краткий осмотр (реферат): У роботі обгрунтовано теоретико-методичні положення щодо маркетингового управління товарним асортиментом підприємства. Розглянуто сутність управління товарним асортиментом Визначено основними напрямками в галузі формування товарного асортименту. Розглянуто етапи управління товарним асортиментом та його принципи формування.
The work proved the theoretical and methodological provisions on marketing management product range of the company. The essence of the product range management determined the main directions in the formation of product lines. The stages of product range management and its principles forming.
В работе обоснованы теоретико-методические положения по маркетингового управления товарным ассортиментом предприятия. Рассмотрены сущность управления товарным ассортиментом. Определены основным направлениям в области формирования товарного ассортимента. Рассмотрены этапы управления товарным ассортиментом и его принципы формирования.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19313
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
333-341.pdf407,02 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback