DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19314

Название: Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків
Авторы: Шквиря, Н. О.
Сокіл, Я. С.
Ключевые слова: Поведінка споживача
анкетування
маркетингові дослідження
ринок соків
споживчі переваги
Consumer behavior
surveys
market research
market juices
consumer preferences
Поведение потребителя
анкетирование
маркетинговые исследования
рынок соков
потребительские предпочтения
Submit Date: 2016-09-14T07:19:12Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Шквиря Н. О. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 341–349.
Краткий осмотр (реферат): Визначено особливості поведінки споживачів соків, враховуючи їх споживчі переваги, мотиви, структуру споживання та систему розподілу доходів. Виявлено основні детермінанти впливу на прийняття рішення про купівлю.
The features of the behavior of juice consumers, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on urchasing decisions are identified.
Определены особенности поведения потребителей соков, учитывая их потребительские предпочтения, мотивы, структуру потребления и систему распределения доходов. Выявлены основные детерминанты влияния на принятие решения о покупке.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19314
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
341-349.pdf503,1 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback