DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19321

Название: Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія
Другие названия: Formation food sector agricultural market of Ukraine: priorities, investment sources and marketing strategy
Формирование продуктового сектора аграрного рынка Украины: приоритеты, инвестиционные источники и маркетинговой стратегии
Авторы: Замлинська, В. О.
Замлинський, В. А.
Ключевые слова: розвиток підприємств продовольчої галузі
маркетингова політика
інвестиційні джерела
венчурний капітал
інноваційний маркетинг
пріоритети та стратегія венчурного бізнесу
харчова індустрія України
SWOT-аналіз
інноваційно-інвестиційний механізм
краудфандінгові платформи продовольчого напряму
development of enterprises of food industry marketing policy
investment sources
venture capital
innovative marketing
strategy and priorities of venture business
food industry of Ukraine
SWOT-analysis
innovation and investment mechanism
crowdfunding platforms food industry
развитие предприятий продовольственной отрасли
маркетинговая политика
инвестиционные источники
венчурный капитал
инновационный маркетинг
приоритеты и стратегия венчурного бизнеса
пищевая индустрия Украины
SWOT-анализ
инновационно-инвестиционный механизм
краудфандинговые платформы продовольственного направления
Submit Date: 2016-09-14T08:55:26Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Замлинська О. В. Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія / О. В. Замлинська, В. А. Замлинський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 370–381.
Краткий осмотр (реферат): Україна є провідною аграрною державою, яка повинна найближчим часом прискорити експортно-орієнтоване виробництво продовольчих ресурсів. У статті докладно розглянуто питання необхідності маркетингових досліджень на підприємствах харчової промисловості України з метою активізації залучення інвестиційних коштів венчурних фондів. Визначено концепціюсистеми маркетингової інформації продовольчих підприємств, проаналізовано сучасну тенденцію просування бізнесу за допомогою мережі Інтернет. Запропоновано варіанти формування та можливі ризики використання венчурного капіталу на сучасному етапі просування нових продуктів і технологій на глобальний продовольчий ринок.
Ukraine is a leading agricultural state, which should soon accelerate export-oriented production of food resources. The article details considered necessary market research in the food industry to enhance Ukraine attract investment capital venture funds. Define the concept of marketing information system of food companies, analyzed the current trend of business promotion via the Internet. The variants of the formation and the possible risks of using venture capital at the present stage, the promotion of new products and technologies to the global food market.
Украина является ведущей аграрной державой, которая должна в ближайшее время ускорить экспортно-ориентированное производство продовольственных ресурсов. В статье подробно рассмотрены вопросы необходимости маркетинговых исследований на предприятиях пищевой промышленности Украины с целью активизации привлечения инвестиционных средств венчурных фондов. Определена концепция системы маркетинговой информации продовольственных предприятий, проанализирована современная тенденция продвижения бизнеса с помощью сети Интернет. Предложены варианты формирования и возможные риски использования венчурного капитала на современном этапе продвижения новых продуктов и технологий на глобальный продовольственный рынок.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19321
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
370-381.pdf317,79 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback