DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >
Випуск № 34–35 (частина 1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19331

Название: Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу
Авторы: Белявцев, М. І.
Зайцева, А. М.
Ключевые слова: маркетинг
підприємство
концепція
соціально відповідальний бізнес
імідж
соціально-орієнтований маркетинг
розвиток
конкурентні переваги
суспільство
marketing
company
concept
socially responsible business
image
socially-oriented marketing
development
competitive advantages
company
маркетинг
предприятие
концепция
социально ответственный бизнес
имидж
социально-ориентированный маркетинг
развитие
конкурентные преимущества
общество
Submit Date: 2016-09-14T10:49:55Z
Issue Date: 2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Белявцев М. І. Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 425–435.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено один із напрямів розвитку підприємства в соціальному аспекті маркетингу — соціальна відповідальність бізнесу, що є складовою іміджу. Охарактеризовано концепцію соціально-орієнтованого маркетингу, причини її розповсюдження, напрями та технології бізнесу в межах цієї концепції. Визначено поняття іміджу підприємства, його внутрішні та зовнішні складові. Доведено, що одним з основних чинників, що впливає на імідж підприємства, є соціальна відповідальність бізнесу.
Social responsibility of business is a component of the company image and direction of development in social marketing are analyzed in the article. The concept of socially oriented marketing, reasons its distribution, trends and business technologies are characterized in the framework of this concept. The notions of the enterprise image, its internal and external components are defined. It is proved that one of the main factors that affect the image is the social responsibility of business.
В статье исследуется одно из направлений развития предприятий в социальном аспекте маркетинга — социальная ответственность бизнеса, которая является составляющей имиджа. Охарактеризована концепция социально-ориентированного маркетинга, причины ее распространения, направления и технологии бизнеса в рамках этой концепции. Определено понятие имиджа предприятия, его внутренние и внешние составляющие. Доказано, что одним из основных факторов, влияющих на имидж предприятия, является социальная ответственность бизнеса.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19331
Appears in Collections:Випуск № 34–35 (частина 1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
425-435.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback