DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Економіка та підприємництво >
2015 рік >

Випуск № 34–35 (частина 2) : [31]

Домівка колекції

Logo
 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

СЕКЦІЯ 1. МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА В УКРАЇНІ. ВЗАЄМОДІЯ ВНЗ
5
14
24
36
44
54
60
59
СЕКЦІЯ 2. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
82
92
99
105
114
125
131
140
152
158
166
179
187
197
207
217
227
233
243
252
259
268
277

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок