DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19911

Название: Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації
Авторы: Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara
Гордеева, Тамара Федоровна
Ключевые слова: глобалізація
малі підприємства
конкурентоспроможність
споживач
Submit Date: 2016-10-19T11:57:41Z
Issue Date: 11-Jan-2007
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Гордєєва Т. Ф. Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації / Т. Ф. Гордєєва // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 51–60.
Краткий осмотр (реферат): Узагальнюються підходи і світовий досвід використання маркетингових заходів розвитку малих підприємств в умовах глобалізації економічних процесів.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19911
Appears in Collections:Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу

Files in This Item:

File Description SizeFormat
51 - 60.pdf372,88 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback