DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20310

Назва: Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
Автори: Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
Ключові слова: маркетингове дослідження
інформація
системний підхід
Дата збереження: 2016-11-25T12:35:52Z
Дата публікації: 12-гру-2006
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 509–519.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20310
Розташовується у колекціях:Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
509 - 519.pdf457,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок